Dlaczego Drink Bar?
Drink Bar w formie open baru to jedna z topowych atrakcji na każdą imprezę. Korzystają z niej wszyscy bez względu na wiek, a co równie istotne nie przerywa imprezy, dzieje się równolegle z najważniejszymi wydarzeniami nie wprowadzając zbędnych przerw i zamieszania. Nie ma wesela, na którym brakuje chętnych do spróbowania egzotycznych koktajli, orzeźwiających drinków gdy atmosfera zrobi się gorąca oraz oryginalnych propozycji na bazie whisky dla koneserów tego trunku.
Czym jest Fotobudka?
Fotobudka to automat do robienia zdjęć, wyśmienity pomysł na urozmaicenie każdego przyjęcia, który sprawi, że goście będą bawić się doskonale. Zrobi dla Was niesamowite, szalone zdjęcia, pełne emocji i spontaniczności, a każdy zabierze ze sobą niezapomnianą pamiątkę!
Który pakiet wybrać?

Nasze oferty są do siebie bardzo zbliżone, dlatego w zdecydowanej większości proponujemy Pakiet All Inclusive, gdzie my zajmujemy się wszystkim od A do Z, zakupujemy wszystkie alkohole i dodatki, a po stronie Pary Młodej pozostaje tylko dobra zabawa i degustacja pysznych drinków.

Jeżeli jednak zakupujecie wcześniej alkohol, a spora część gości odmówi Wam przybycia na wesele warto skorzystać z Pakietu Comfort, gdzie obniżamy cenę, a Wy dostarczacie do baru białą wódkę oraz whisky. W tym przypadku do uzgodnienia po stronie Pary Młodej pozostaje również kwestia mycia i zbierania szkła barmańskiego przez obsługę Sali.

Pakiet Wszystko Sami, to propozycja dla osób, które mają zakupioną już szeroką gamę alkoholi, wtedy my personalizujemy kartę menu i przygotowujemy brakującą listę produktów.

Jeden czy dwóch barmanów?

Przy dobrej organizacji pracy jeden barmana jest w stanie obsłużyć nawet 120. gości weselnych. Jednak jeżeli zależy Ci na usłudze Premium, wybór drugiego barmana znacznie podniesie standard obsługi, goście będą szybciej obsłużeni, nie będą tworzyły się kolejki przy barze, a znaczna część drinków zostanie przygotowana z pięknymi dekoracjami.

Jeżeli na weselu będzie co najmniej 10-cioro gości z zagranicy, warto pomyśleć o drugim barmanie już od 50 osób. Obcokrajowcy szczególnie z zachodniej Europy nie specjalnie lubią czystą wódkę, więc Drink Bar z szeroką gamą drinków jest dla nich zbawieniem ;)

W przypadku imprez firmowych, urodzin, gdzie Drink Bar jest jedynym źródłem alkoholu zalecamy obsługę jednego barmana na ok. 30 osób.

Czy wszystkie drinki otrzymują piękną dekoracje?

Staramy się, aby jak największa liczba drinków została udekorowana. Na start przygotowujemy ok. 20- 30 welcome drinków z pięknymi dekoracjami. W trakcie wesela dekoracje są przygotowywane na bieżąco, gdy nie ma dużej kolejki przy barze, jednak przy większych weselach zdecydowanie przydaje się obsługa drugiego barmana, wtedy zostaje przygotowane znacznie więcej dekoracji.

Wysokich piętrowych dekoracji drinków nie stosujemy jednak do wszytkich cocktail, wyjątkami są m. In. Mojito, Long Island Ice Tea, czy chodźmy mocne alkohole podawane w niskim szkle.

Na co zwrócić uwagę przed rezerwacją?

Przed rezerwacją warto zwrócić uwagę przede wszystkim na to czy sala weselna wyraża zgodę na obsługę barmanów z „zewnątrz”, jeśli tak, to czy nie wiąże się z tym jakaś opata.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze Drink Baru?

Przy wyborze Drink Baru należy zwrócić uwagę na kilka istotnych kwestii:

  • doświadczenie w branży, czy koktajle serwowane są w efektownym stylu working flair,
  • różnorodność karty drinków (w karcie powinno być minimum 8-10 rodzajów drinków po to, aby każdy znalazł coś dla siebie, kilka propozycji orzeźwiających, kilka egzotycznych słodkich oraz kwaśnych i świeżych)
  • różnorodność bazy alkoholi (w karcie powinny być drinki nie tylko oprate na bazie wódki, lecz również whisky, rumu, tequili, ginu) oraz możliwość serwowana czystych alkoholi
  • możliwość serwowania drinków bezalkoholowych - bardzo ważna kwestia, ponieważ jeżeli na weselu jest dużo dzieci, to drinki bezalkoholowe cieszą się bardzo dużym powodzeniem
  • przejrzystość oferty oraz stała cena niezależnie od ilości wypitych drinków
  • czy oferta obejmuje koszty dojazdu oraz koszty mycia i zbierania szkła na Sali weselnej
  • czy firma barmańska zapewnia drink bar z pełnym wyposażeniem oraz szkło barmańskie
Jak długo przed weselem zarezerwować usługę?
Im szybciej tym lepiej ;) Zapisy przyjmujemy na 3 lata do przodu, lecz mamy duże zaplecze ekip barmańskich, umożliwiające nam zapewnienie usługi nawet na kilka tygodni przed weselem.
Czy możemy podpisać umowę na odległość?
Tak, jak najbardziej. Przesyłamy draft umowy, prosimy o zapoznanie się i jeśli wszystko się zgadza, to prosimy o odesłanie wypełnionej umowy na maila, następnie my podpisujemy i odsyłamy. Wtedy też poprosimy o wpłatę zaliczki i mamy załatwione formalności ;)
Kiedy przyjeżdżamy na salę?
Na sali pojawiamy się 4-5 h przed imprezą, aby spokojnie się rozstawić i przygotować.
Kto myje i zbiera szkło w trakcie imprezy?

W kwestii mycia szkła podczas imprezy zazwyczaj porozumiewamy się wcześniej z obsługą sali i to ona pomaga nam dbać, by puste kieliszki były na czas zebrane ze stołów, umyte i dostarczone do Drink Baru. Większość sal realizuje tę usługę bezpłatnie, a my w rewanżu przygotowujemy drinki dla obsługi. Część sal pobiera opłatę rzędu 50 -100 zł, którą w całości bierzemy na siebie. Niestety niektórzy właściciele sal, to naprawdę bardzo rzadka sytuacja, żądają za mycie szkła nawet 600 zł. Takich kosztów nie jesteśmy w stanie pokryć, dlatego w tych trudnych przypadkach liczymy na Państwa zrozumienie i partycypację w dodatkowej opłacie.

Czy cena usługi może wzrosnąć?

Cena usługi oraz opcji dodatkowych jest stała, niezależnie od liczby wypitych drinków, dodatkowym kosztem może być jedynie koszt mycia i zbierania szkła przez obsługę sali jeśli przekroczy 100 zł.

Ile miejsca potrzebujemy?

Niezbędna powierzchnia gwarantująca komfortową obsługę to 2,8 x2,2 m. W przypadku ograniczonej liczby miejsca możemy zabrać nieco mniejszy bar.

Od której godziny najlepiej rozpocząć usługę Drink Baru?

Usługę najlepiej rozpocząć od początku wesela. Na start przygotowujemy ok. 20-30 pięknie przystrojonych drinków, całość robi świetne wrażenie, a goście od samego początku mogą korzystać z baru i zabierać koktajle już do pierwszego toastu.

Pokaz barmański czy obsługa barmańska ?

Pokaz barmański to 15 minutowe show, które na długo pozostanie w pamięci gości, obsługa barmańska to 9 h obsługi tworzące wspaniałą atmosferę oraz zapewniające nieograniczoną liczbę drinków dla wszystkich gości. Wybór należy do Was!

Czy można spersonalizować menu?

Tak, możemy dowolnie spersonalizować menu. Personalizacja wiąże się jedynie z indywidualnym drukiem kart menu na stoły – koszt ok. 170 zł.

Czy serwujemy drinki spoza karty?

Mamy swoje tajne propozycje, którymi zaskakujemy gości ;) Na życzenie serwujemy dowolne kompozycje na bazie dostępnych składników.

Jak są ubrani barmani?

Barmani ubrani są w eleganckie buty, spodnie, czarną lub białą koszulę, kamizelkę z logiem oraz krawat.

#DOZOBACZENIANATWOIMWESELU
Adam Pytelewski

Skontaktuj się z naszym organizatorem imprez bądź menadżerem

Skontaktuj się z nami. Z przyjemnością pomożemy Ci zaplanować wszystkie szczegóły.

Adam
telefon +48 782 253 774
info@soclose.com.pl